Over ons

VMHC is de club die bruist van sportief plezier en gezelligheid. Hockey gaat bij ons verder dan alleen prestaties op het veld. Wij zijn een thuis voor sportliefhebbers, vrienden en levensgenieters. De energie en betrokkenheid van onze leden maken VMHC een unieke plek om te genieten van hockey en alles daaromheen.

Waar wij voor staan

Sportieve prestaties met een glimlach

We streven naar sportieve prestaties met een positieve insteek. Onze coaches en trainers begeleiden niet alleen in techniek en tactiek, maar ook in het plezier van het spel en teamgeest. Op deze manier dagen iedereen we iedereen uit het maximale uit zichzelf te halen en persoonlijk te groeien.

Club voor iedereen

We zijn een club voor spelers van alle niveaus, van jongste jeugd tot senioren. Of je nu net begint, al jaren speelt, of na je actieve hockeycarrière betrokken wilt blijven, bij VMHC zorgen we altijd voor een plek die bij je past.

Warm thuis

Hockey verbindt ons. We zijn een club voor het hele gezin en zorgen voor een warme en gezellige omgeving waar iedereen zich thuis voelt. We stimuleren dat de banden tussen onze leden niet beperkt blijven tot het hockeyveld. Samen genieten we van de gezelligheid die onze club uniek maakt.

Onze geschiedenis

VMHC is in 1978 opgericht door een enthousiaste club hockeyers. De club is gestaag uitgegroeid tot een begrip in Vlijmen en omstreken en telt nu ruim 500 leden. We hebben drie kunstgrasvelden waaronder een waterveld. Daarnaast is er een apart miniveld en natuurlijk ons gezellige clubhuis waar leden en bezoekers kunnen ontspannen en genieten. Verschillende hockey-internationals zijn hun carrière ooit begonnen bij VMHC.  Maartje Goderie, Vera Vorstenbosch, Lieke Hulsen, Pauline Brugts en Carlien Dirkse van den Heuvel; allemaal zijn zij met hockey gestart bij de jeugd van VMHC. Iets waar we trots op zijn als club.