Proeftraining

Wil je komen ervaren of hockey en onze club VMHC iets voor jou zijn? Kom dan gratis proeftrainen. Iedereen, jong of oud, met of zonder hockeyervaring, is van harte welkom om zich bij onze club aan te sluiten.

Mini’s en junioren
  • Bij kabouterhockey kun je vrijblijvend een keer meedoen en daarna besluiten of je lid wilt worden.
  • Voor de jeugd zijn er regelmatig speciale proeftrainingen.
  • Geen uitrusting? Geen probleem! We hebben leenmateriaal beschikbaar zodat je zonder zorgen kunt deelnemen. Je moet wel zelf voor een bitje zorgen (eventueel aan te schaffen in het clubhuis).
  • Ben je enthousiast na de proeftraining en heb je nog geen hockeyervaring? Dan volg je eerst een 6-weekse starterstraining waarbij je snel de basisbeginselen onder de knie krijgt. Hierna stroom je in bij een passend team.

Eerstvolgende proeftraining jeugd

zaterdag 13 april

De proeftraining is van 10.00 - 11.00 uur.

Senioren
  • Je kunt vrijblijvend een keer meetrainen en daarna besluiten of je lid wilt worden.

Wil je graag een keer proeftrainen? Laat dan hier je gegevens achter en wij nemen snel contact met je op voor de mogelijkheden.

Aanmelden proeftraining