Sponsor worden

VMHC is sterk afhankelijk van sponsors die ons als vereniging helpen om voorzieningen te verbeteren of materialen aan te schaffen. Jouw bijdrage maakt direct verschil en wordt gezien als waardevolle steun voor onze club. Je bent als sponsor een belangrijke partner. Het levert bovendien naamsbekendheid en zichtbaarheid op voor je bedrijf. Zo creëren we samen een win-win situatie.

Waarom sponsoren bij VMHC?

• Zichtbaarheid en Waardering

Zet je bedrijf in de schijnwerpers! Als sponsor van VMHC geniet je van zichtbaarheid op onze website, tijdens evenementen en op ons terrein met honderden bezoekers per week.

•  Netwerken

VMHC is een levendige plek waar individuen en bedrijven samenkomen. Als sponsor heb je toegang tot een uniek netwerk dat deuren opent naar nieuwe zakelijke mogelijkheden.

• Maatschappelijke betrokkenheid

Als sponsor ondersteun je niet alleen sportontwikkeling, maar investeer je ook in gezondheid en welzijn.

Sponsorpakketten*

We hebben verschillende vaste sponsorpakketten waarmee je onze club kunt ondersteunen en tegelijkertijd profiteert van exposure en betrokkenheid bij VMHC. Een overzicht van de mogelijkheden vind je hier.

Maatwerk sponsoring bedrijven*

VMHC begrijpt dat elk bedrijf uniek is. Daarom bieden we ook flexibele sponsoropties die aansluiten bij jouw doelen en budget. Of je nu hoofdsponsor wilt zijn, een team wilt ondersteunen of specifieke evenementen wilt sponsoren, we maken graag een plan op maat. Zo zorgen we ervoor dat zowel jij als sponsor als onze club blij worden van de samenwerking.

Contact

Benieuwd naar de sponsormogelijkheden? De sponsorcommissie staat klaar om je te woord te staan.

* VMHC-leden die nieuwe sponsors aanbrengen kunnen rekenen op onze waardering. Dit krijg je in de vorm van een eenmalig tegoed ter waarde van 10% van het gesponsorde bedrag op een VMHC pas. Deze pas is te gebruiken voor het bestellen van eten en drinken in het clubhuis. Let op: deze actie is niet van toepassing bij teamsponsoring.

Albert Zwart

sponsorcommissie